Zadania i powiadomienia

Obsługa zdań online w procesach biznesowych wdrożonych w organizacji. Lista moich aktualnych zadań i podgląd zadań moich pracowników. Zadania do zakończenia dziś. Zadania opóźnione. Odbieranie powiadomień. Podgląd zadań zakończonych

  • Pracodawca

    • ma możliwość rezygnacji z papierowego obiegu dokumentów, np. wniosków pracowniczych
    • zapewnia pracownikom możliwość współpracy online
    • system wie komu ma przesłać zadanie wykonane przez pracownika 
    • ścieżki obiegu dokumentów są dostosowane do potrzeb organizacji
    • w bardzo prosty sposób wykonawca zadania może wykonać swoje zadanie, a system udostępnia niezbędne do tego informacje
    • w bardzo prosty sposób osoba akceptująca może zweryfikować, a następnie zaakceptować, przesłać do poprawy lub odrzucić wniosek pracownika
    • wszystkie zadania, wszystkich pracowników są dostępne w jednym miejscu
    • managerowie mogą przeglądać zadania swoich pracowników pogrupowane w listy nowych zadań, realizowanych, opóźnionych oraz zakończonych
    • manager może zainicjować proces dotyczący podległego pracownika
    • system wysyła pracownikom automatyczne powiadomienia o nowych zadaniach do wykonania
  • Pracownik

    • otrzymuje mailowe powiadomienia o pojawieniu się nowych zadań do wykonania
    • może przeglądać swoje zadania pogrupowane w listy nowych zadań, realizowanych (rozpoczętych), opóźnionych lub już zakończonych.
    • w prosty sposób może wykonać swoje zadania, a system udostępnia niezbędne do tego informacje
    • nie musi martwić się do kogo następnego ma przesłać obsłużony wniosek - system to wie i zgodnie z definicją procesu generuje nowe zadania właściwym osobom
    • pracownik otrzymuje zadanie do poprawy, jeśli taką decyzję podejmie osoba akceptująca wniosek 
    • po zakończeniu procesu akceptacji pracownik otrzymuje powiadomienie o zaakceptowaniu lub odrzuceniu wniosku