Obsługa zdań online w procesach biznesowych wdrożonych w organizacji. Lista moich aktualnych zadań i podgląd zadań moich pracowników. Zadania do zakończenia dziś. Zadania opóźnione. Odbieranie powiadomień. Podgląd zadań zakończonych
Pracodawca
- ma możliwość rezygnacji z papierowego obiegu dokumentów, np. wniosków pracowniczych
- zapewnia pracownikom możliwość współpracy online
- system wie komu ma przesłać zadanie wykonane przez pracownika
- ścieżki obiegu dokumentów są dostosowane do potrzeb organizacji
- w bardzo prosty sposób wykonawca zadania może wykonać swoje zadanie, a system udostępnia niezbędne do tego informacje
- w bardzo prosty sposób osoba akceptująca może zweryfikować, a następnie zaakceptować, przesłać do poprawy lub odrzucić wniosek pracownika
- wszystkie zadania, wszystkich pracowników są dostępne w jednym miejscu
- managerowie mogą przeglądać zadania swoich pracowników pogrupowane w listy nowych zadań, realizowanych, opóźnionych oraz zakończonych
- manager może zainicjować proces dotyczący podległego pracownika
- system wysyła pracownikom automatyczne powiadomienia o nowych zadaniach do wykonania
Pracownik
- otrzymuje mailowe powiadomienia o pojawieniu się nowych zadań do wykonania
- może przeglądać swoje zadania pogrupowane w listy nowych zadań, realizowanych (rozpoczętych), opóźnionych lub już zakończonych.
- w prosty sposób może wykonać swoje zadania, a system udostępnia niezbędne do tego informacje
- nie musi martwić się do kogo następnego ma przesłać obsłużony wniosek - system to wie i zgodnie z definicją procesu generuje nowe zadania właściwym osobom
- pracownik otrzymuje zadanie do poprawy, jeśli taką decyzję podejmie osoba akceptująca wniosek
- po zakończeniu procesu akceptacji pracownik otrzymuje powiadomienie o zaakceptowaniu lub odrzuceniu wniosku